Geçici Yapı Müteahhitlik Yetki Belgesi Numarası
Verilebilmesi İçin İstenen Belgeler
1- Tapu fotokopisi
2- Tapu Kayıt Belgesi (e-devlet'ten alınabilir.)
3- Nüfus Cüzdanı fotokopisi
4- Müdürlüğümüz döner sermaye biriminden veya basvuru.csb.gov.tr adresinden 2.000 TL lik harç ödemesi için referans numarası alınarak, Halk bankasına ödemenin yapılıp dekont aslının dosya içine konulması. (havale, EFT veya dekont fotokopisi kabul edilmemektedir.)
5- Yetki Belgesi Başvuru Formu (EK-1)
6- Geçici Belge nosu için aşağıda bulunan geçici müteahhitlik yetki belgesi numarasının kullanımına ilişkin bilgilendirme doldurulacaktır.
7- Müşterek tapularda ortaklardan noter onaylı muvafakatname istenmektedir.
8- Vekaleten başvuru yapılması halinde Çevre ve Şehircilik il müdürlüğünde yapı müteahhitliği yetki belgesi numarası almakla ilgili ibarenin vekaletnamede olması zorunludur.
9- 65 yaş ve üzeri başvuru sahipleri (tapu sahibi) için sağlık kuruluşundan alınacak akıl sağlığı yerinde raporu
10- 18 yaş altındaki (rüştünü ispat etmemiş) başvuru sahipleri (tapu sahibi) için kanuni temsilcisinin muvaffaknamesi (noter onaylı)
ÖNEMLİ NOT: Geçici yapı müteahhitliği yetki belge numarası alınabilmesi için yapılacak inşaatın( Bodrum kat hariç, en çok 2 katlı olacak biçimde ) toplam inşaat alanı 500 m2’den küçük olma şartı vardır.
YAPI MÜTEAHHİDİ YETKİ BELGESİ NUMARASI BAŞVURU VE BİLGİLENDİRME FORMU |
İSTENMİŞ OLAN BELGELERİ CD ORTAMINDA DÜŞÜK ÇÖZÜNÜRLÜKTE (HER EVRAK MAKSİMUM 4 MB BOYUTU ) JPG FORMATINDA TARATILARAK BELGELERLE BİRLİKTE CD’Yİ TESLİM EDİLMESİ RİCA OLUNUR.